Söndag.

Vaknade halv nio imorse! av att jag var så jäkla kissnödig. men gick o la mig o halvsov sen igen. låg även o kolla lite på barnprogram till typ 10 då mor o far kom ner o börja prata me mig. Var ändå tvungen att gå upp då. Bytte om och fixade till lagfotograferingen med fotbollen, som jag verkligen inte ville gå på. Blev nog fulast! Käkade lite sen cyklade jag till johanna, för att hennes mamma skulle skjutsa upp oss till fanna ip. Under hela fotograferingen regnade det så då ba, kuul. Nej. Efter det följde jag med laget för att kolla på deras bortamatch mot uppsala kurd. Matchen slutade 11-0, till oss. Härligt tjejer ! :D Fick skjuts hem av bästavän. Dörren var öppen så trodde ju att det var ngn hemma, så skrek ju hallå, men så vare ingen hemma. :P Laga lite mat o åt, sen drog jag över till johanna, gjorde inget speciellt, hon åt o så. Sen efter ett tag kom bästavän. När johanna hade ätit klart, åkte vi till kängsskolan för att dom skulle palla äpplen. de sluta me att de hade hela cykelkorgen full, haha. taskigt nog kastade de äpplen på mig när det satt uppe i träden, o jag tog kort. och bara för att hämnas ska jag lägga upp dom här (: sen åkte vi till fannahandlarn för att möta maria. vi hade tänkt att cykla till u-huset (ungdomens hus), och mötte ngra på vägen, så dom skulle oxå följa me, men sen visade det sig att dom hade stängt på söndagar. så vi cyklade bara runt typ över halva enkpng. Vid tjugo i åtta åkte jag o johanna hem. hon var här en liten stund sen skulle hon hem o frida ringde. Så pratade med henne i kanske en halvtimme om alltmöjligt, bla. om imorn (: sen blev det en sväng in i duschen o nu ska jag gå o titta på tv och sova. Så tack för att ni tog er tid och läsa mina tre långa inlägg om minhelg. (:
Puss godnatt :*

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se