Eftermiddan.

Efter skolan följde syyster med mig hem. Vi hade tänkt att plugga men mkt vi plugga xD När vi kom hem blev det lite mellis sen fick vi för oss att baka. Så vi bakade chokladbollar, mums! Vi var nog bäst (a' Sen fick vi för oss att driva lite me folk, så då smsa vi me massa. Sen vid kvart över fem så skulle hon hem så följde me henne en bit. Precis när vi skulle cykla så började de regna, såå typiskt -.- Sen blev det middag o fixx till träning. Vid halv sju åkte jag till johannaew som i miss so much!! har inte setts sen i lördags (?) haha. Sen vare träning. Fanna p93 hade match där vi skulle träna så vi fick först ta en liten gräsplätt sen så vare en match som va slut så då tog vi den planen. När vi värmde upp kom en liten kille gående förbi oss och ba: fotboll suger, o skratta. Och han spela fotboll själv oxå, haha. Kom hem kanske vid kvart i nio och då blev det direkt att hoppa in i duschen. Fick även mina jeans (lägger upp bild) som jag beställt från ellos/josefsson förra veckan. Dom satt jättebra (: Blev lite städning, i vanliga fall hatar jag att städa, men ibland, framför allt på kvällar kan jag få för mig att göra det lite fint i mitt rum. Som tex en morron fick jag för mig att möblera, hahh. Och mamma målar jue min dörr just nu, så jag har ingen dörr :/ Men äntligen ska jag få en vit dörr ist för den fula gröna som jag har haft ända sen vi flytta in :o
Förlåt om det inte blir så mycket bloggade nu när skolan har börjat. Måste klara av målen osv. Men minst 2 varje dag ska det bli iaf :D

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se