Skoltrött..

redan. Har gått totalt tre dagar i skolan, och pallar verkligen inte mer.
Iaf, skoldagen har verkligen gått segt idag. Vid elva åkte jag, matilda, rebecca, fanny, martina, maria, my och isabelle till donken. Blev cheeseburgare och glass. Och hon i kassan var ju helt skruvad, men det gjorde jue inte oss nånting eftersom vi fick totalt sex hamburgare extra typ (a) men vi fick allt så jävla sent, för vi var tvunga att vara tillbaka på skolan kvart i tolv. Sen trodde man att klockan var nästan tre, och så var den bara ett :/ Gick runt me alla olika. Efter ett tag gick jag o Sara till ngra killar. Prata lite osv. Sen kom jossan och så prata vi om den där felix som hon är typbästavän me (?) och så undra dom där killarna va han hette i efternamn, och då kommer dagens roligaste: hmm, efternamnet började väl på H, ja vet, HONGKONG XD haha så jävla kul (: Blev även av me min telefon, aaargh. Fick tbx den sen och märkte att jag hade fått 7sms .. Men nu hinner jag inte skriva mer, får bli mer sen för nu måste jag fixa mig till träningen.
Puss :*

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se