Söndag.

Suck imorgon är det skola :/ Men iaf, vaknade halv tio imorse, av att mamma höll på inne i förrådet/ tvättstugan och borra lr nåt. Blev sur och gick upp och la mig i soffan för i mitt rum vare så jävla varmt ;o Halvsov upp i soffan tills pappa kom. Sen åt jag lite frukost och kolla på barnprogram, haha. Sen gick jag ner och bytte om osv. Bäddade även sängen , väldigt ovanligt :o Sen vid halv 1 blev det lunch, men jag va knappt hungrig. Strax efter 1 åkte jag o mamma först till återbruket. Sen till åhléns för att jag skulle köpa ny foundation, då fick jag me mig en concealer hem också och lite prover. Nu sitter jag här och ska väl snart kanske träffa lollo :) Blir säkert film och så, eftersom vi hyrde två igår och hann bara se på en. Ha en fortsatt bra dag, för de ska jag ;)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se