Tröttast.

Ska nog sova snart. Men ska nog hinna med ett inlägg först. Skolan har ju börjat så då blir det jue till att gå upp runt sju, och jag är nog världens mest morgontrötta -.- Tog mig upp iaf, fixa mig osv. Sen blev det frukost och lite tv. Sen var jag tvungen att cykla för att möta sara och maria. Sen skola mellan kvart i 9 till halv 2. Efter det blev det bara hem och slöa, haha. Gick me mamma för att möta lillebror, och han måste nog vara den segaste ;o segare än mig jue, och då är man seg (a' Blev lite " försöka samla poäng @http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=89740 " och nej jag har jue mycke. Låångt ifrån ett presentkort iaf ;/ Nej men iaf, på kvällen skjutsade pappa ut mig o mamii till bresse, därifrån powerwalkade vi. 5.5km faktiskt tog nästan en timme menmen, nej nu ska jag sova tror jag.
Godnatt :*

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se