Gårdagen + idag.

gårdagen började med att jag gick upp runt halv tio och hoppa in i duschen, fixa mig och tog det lugnt tills efter lunch nångång, då drog jag till johanna för att träffa tjejerna. Där titta vi på high school musical 2 och så, vid halv sex åkte jag hemåt den verkligen lååånga biten hem och åt , packa och fixa lite sen bar det av till johanna igen. Blev inte där så länge för att felicia skulle hem oh äta och jag skulle ju sova där så då åkte ju jag självklart oxå. Sen på kvällen skulle johanna och frida ha kommit, men frida såg smset försent typ och johanna mådde inte så bra satt. Juste vi drog till coop och köpte redbull oxå, haha. Efter ett tag fick vi för oss att vi skulle sminka oss, blev fjortis styyyle (; haha. resten av natten gick vi runt i huset och så satt vi ute på balkongen oh självklart hände de massa kul saker. Vi satte oss där ute vid strax innan två då vare nån fest i närheten som spela typ sämsta musiken, där ute satt vi även och pratade en massa. Sen mer mot morgonen då vare nån jävla cpgubbe, tjockburken lr va ja o felicia kalla han, haha, han tog våra redbull burkar som vi hade slängt på vägen för att nån bil skulle köra på dom, men nej det gjorde de inte. jag tror sen vid fem/ sex nångång gick vi in oh så, sen vid 7 gjorde vi frukost, och vid kvart i åtta gick vi o la oss i soffan och skulle titta på tv, jo mkt vi såg, somnade strax efter åtta sen och vaknade vid halv tio (?) så man kan säga att vi va vakna typ 22 ½ timme, nästan ett dygn faktiskt, så nu sitter jag här och ska nog sova lite till snart. sen blire nog bara att titta på nå filmer oh sova tidigt ikv.

N

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja tjockburken ;)

lite kul lr? ;o <333333333333333333

2008-07-24 @ 23:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se