Dagens roligaste 27/8.

Dagens roligaste nr 1:
I skolan under "idrottslektionen" i arenan. Zandra berätta om att nästa vecka ska vi ha orientering i fagerskogen.
då räcker sjklart en upp handen och ba:
Får man ta med sig en kompass? XD
Då börja ju typ alla asgarva. HAHA

Dagens roligaste nr 2:
Fortfarande i skolan. Jag och Maria gick in till några i åttan som satt i en "tårtbit" för max 4. pers. Först blev jag utsläng men jag gick tbx, då kom en lärare igen och då skulle en av åttorna försöka få mig att få vara kvar. Och hon ba:
Men hon räknas inte som en människa. XD
Gud vad vi skratta. Och jag lovar, jag tog inte illa upp (:

Dagens roligaste nr 3:
Hemma hos johanna. Satt och pratade lite och så helt plötsligt sa hon ba:
Han är ju man!;o XD 
hej asgarv. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se