Första skoldan.

Skulle gå upp vid tjugo i sju imorse. Orkade inte så hade tänkt och sova i tio min till. Så ställde klockan (trodde jag) men det hade jag inte gjort. Så när jag vaknade sen klockan halv åtta, tog jag telefonen och såg att alarmet stod på tio i åtta. Så jag hade ställt det fel så då fick jag skynda mig upp för att hinna. Klädde på mig, sminka mig och fixa håret. Det blev helt fel så det tog jättelång tid. Vid kvart över åtta åt jag frukost, stressa som fan för att hinna. Sen stack jag och mötte Maria och syster. Cykla till skolan, asfort, även fast vi inte hade bråttom. Sen vare bg som vänta. Fick nya loggböcker, skrivhäften, pennor och sudd. Sen på nå informationssak om vad vi skulle göra på hemstudiedagarna. Efter det gick jag mest runt med olika personer osv. Jag matilda och karin försökte även få våran lärare att vi skulle få gå till donken, men nej, nästa vecka sa han bara. Även fast alla andra 7or fick.. Efter skolan skulle jag ha vart me Johanna, Frida och Matilda. Men dom svara inte så jag åkte hem direkt. Och sen vid kvart i fyra ringde Matilda upp och ba: va ville du?
Så jag bestämde mig för att va hemma för annars hade jag bara typ hunnit komma upp till henne och sen hem igen. Prata nyss med bästavän i telefonen. Hon va tvungen att lägga på för att kunna fixa till matchen. Ska nog snart äta och sen vid strax innan sju blire till att åka till idrottsfältet och kolla när laget spöar 96orna med ida. Så möt mig där? (:

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se