Fredag.

Hann inte med ngn uppdatering i fredags (lr i helgen) så nu dom här inläggen kommer säga nästan precis vad jag har gjort.

Iaf, det var ju skola till att börja med. Slutade vid halv två så drog hem och käka lite innan först lollo kom. Cyklade och mötte henne. Sen kanske en kvart senare, då kommer Frida, johanna och matilda också. Vi pratade och så mest, kollade busstider till lördagen och sånt. Sen åkte lollo, frida och matilda för att äta. Då följde jag med johanna när hon skulle äta, för att jag skulle äta senare. När johanna nästan hade ätit klart kom lollo, johanna packade lite också sen innan vi åkte hem till mig för att jag skulle äta. Efter det, åkte vi upp till lollo för att hon skulle packa, tvätta håret o fixa lite. Då passade jag o johanna på att nöta rebubbled, hahha, sällan vi (; och sen helt plötsligt ringer lollos hemtelefon medans hon är inne i badrummet, så då börjar ju vi ju sjklart skrika på henne men hon hör ju inte så det slutar med att vi står o bankar på dörren, då märker hon, hha. När hon sen var klar, åkte vi till mig, för att frida o matilda hade typ väntat på oss i ett bra tag. In en snabbis hos mig o hämta pengar, sen åkte vi vidare till coop. Där saltade solroskärnor o cola handlades, haha. Hem till mig igen, där lollo johanna o frida skulle övernatta ;) matilda skulle ha gjort det, men hon kunde inte för att hon skulle stå i kiosken på fanna ip tidigt dagen efter. Sen vid halv elva följde vi med matilda nästan ända hem, så hon slapp cykla själv i mörkret. När vi väl var hemma hos mig sen vid kvart i elva kanske klockan var. Vi fixade madrasser o täcken osv. Prata ännu mer osv. Sen när vi väl gick o la oss, låg vi o prata "tjejsnack", haha, gud vilket tjejsnack det var tkr jag ;) sen somna vi.

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se