Glad igen.

Kom nästan precis hem från johanna där kvällen spenderats. Men nu tar vi eftermiddan från början. Vid halv fem åkte jag och mötte johanna och matilda. Sen bar det vidare hem till Matilda. Dom skulle käka lite så då blev det lite te drickande. Sen skulle vi till fanna ip och spela fotboll och köpa godis av Frida som skulle stå i kiosken. Men självklart glömde vi bollen. Men vi trodde att det skulle finnas på fanna ip så då vände vi inte. Men sen fanns det ingen så när vi hade handlat klart hos frida, åkte j & m tillbaks och hämta en boll. Spelade lite fotboll, och jag kan ju bara säga att jag är ju självklart bäst på att göra mål (ett stort inte på det där). Det var match där oxå, herrarna spelade. Kan ju inte direkt påstå att det gick något vidare för dom direkt. Men jag satt mest och prata med frida, och ingenting slår jue våra samtalsämnen, idag vart det ämnet, Fotbollsstrumpor, vilket märke som är bäst xD Sen skulle hon hem, och då strax innan kom sara. :)  vi stannade tills halvleken var slut. Då var jag och johanna hungriga så åkte hem till matilda först för att hämta våra jackor osv. Sen åkte vi hem, käkade oh sen åkte jag till johanna. Och vi har ju liv, nöter rebubbled och skrattar (: asso våran humor slår ju allt! x) Sen blev det till att dricka te och kolla på Project runway (?) Sen vid kvart i tio var jag typ tvungen att åka hem. Nu sitter jag här och ska snart fixa me massa musik och sen sova (:
Btw, pappa laga min kamera ! :D:D så nu är jag mega glad igen, haha (;

Puss och godnatt :*

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se