GRATISBIO.SE

Vill du ha en gratis biocheck eller ett gratis presentkort? Gör som jag då. Registrera dig på Gratisbio. Det är en sida där du samlar poäng genom att: 

* Trycka på länkar

* Utnyttja erbjudande på t.ex. tidningar

* Eller är du sugen på att shoppa? Gå in på sidor som Ellos, La redoute, Haléns mm. och få poäng på det du handlar.

För att beställa en biocheck går det åt 400 poäng och presentkorten finns i olika summor. 300kr - 1000 poäng, 500kr - 1500 poäng och ett presentkort på hela 700kr går det åt 2000 poäng.

Så passa på, om du registrerar dig på Gratisbio härifrån så får du 25 extra poäng, alltså får du 75 poäng istället för 50. Bra va? Och det bästa är ju att det är helt gratis! En toppen sida om du frågar mig och annars skulle ju inte jag ha blivit medlem. Jag rekommenderar den grymt. Glöm inte att skriva nathalieha i värvare-rutan ;)
 


Kommentarer
Postat av: Sabina

fungerar det som allt annat?

2008-12-27 @ 21:42:28
URL: http://absolutsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se