Hemstudiedag tre.

Vaknade vid kvart i tio i morse av att mamma dammsög hela huset. Orkade inte gå upp då låg och drog mig till halv 11 typ. Gick upp och åt lite frukost och sen så försökte jag plugga. Gick inget vidare. Men vi två ungefär (?) kom syyster m. nästan hela familjen hit. Fikade lite och kollade på OS. Gick inge vidare för Klüft i längdhopp. Sen gick jag och sara ner och pluggade. Tog ganska så lång tid, och det gick fortfarande inge vidare. Vid fyra kom Johanna hit. Saras data börja lagga satt det hon hade skrivit, vilket var typ 1 sida, blev inte sparat. Stackare ;/ Sen skulle dom hem för att äta, och jag med. Dom kom tillbaks sen, dom ska sova hos mig. Vi drog först direkt till coop och köpte en varsin 1½ liters läsk och godis. Och johanna hade inga pengar kvar och saknade en 50öring, och hon i kassan va så jävla snål och kunde inte bjuda på det. Sara hade inga pengar kvar och jag betalade jue me kort så då hade de jue bara blivit krångligt. Då vare en kille som stod bakom som gav johanna en 50öring. Sen hem en kort stund, sen åkte vi till bahcohallen för att kolla på hockey. Efter en halvtimme ungefär kom bästavän och minfridaao. Vid tio drog vi hemåt och nu sitter jag här och ska snart hitta på ngt kul med mina tjejer<3. Hittills har vi iaf flätat hela håret, hahh. Försök ha roligare än oss.

Puss :*

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se