Hemstudiedag två.

Blev väckt av att pappa skickade sms fem i åtta imorse. Dåligt sur jag blev på honom! Men lyckades iaf somna om så gick upp vid 11 ist. Åt lite frukost och klädde på mig sen bar det iväg till öb, maxi och willys med mamma. Vi handlade lite och vi halv ett kom vi hem. Lagade då lunch. Kyckling och snurrade strips (vet inte vad dom heter). Sen kollade vi lite på OS innan jag var tvungen att plugga. Skulle skriva nå jävla brev till mig själv när jag går ut nian. Och fan va tråkigt det va. Jag är inte ens klar. Imorn får jag skriva klart det och göra hemkunskapsuppgiften. Det blev ju ett himla oväder här i Enköping också. (sorry för ingen uppdatering) Spöregnade verkligen och åska och blixtra. Jag som verkligen hatar när det åskar och blixtrar. -.- Så jag gjorde ingenting direkt då. Satt och kolla i en ikea katalog medans mamma var och hämtade lillebror på fritids. Och då när jag sitter i köket blixtrar de ju till så att det känns dom om blixten var precis bredvid mig. asläskigt ju! Sen på kvällen var det iaf fotbollsträning. Och då regnade det inte. Vi hade "gästtränare", Lollos pappa (: Det var ganska jobbigt faktiskt, men kul. Löpträning, pyttelite styrketräning och typ två-mot-två. Sen var det stretching (stavning?). Efter det blev man nerbrottad och brottade ner andra i ler/vattenpölar xD Jag och några till slängde oss även i värsta vattenpölen så att det blev som en våg, hha. Jag och johanna va iaf lite smarta o bytte om till lite torrare kläder efter. Kom hem sen vid strax innan nio och då blev det till att hoppa in i duschen. Nu ligger jag här i sängen med datorn och mobilen i största hugg, hah. Men ska kanske looka på ett avsnitt av one tree hill (:  

          
                                                               

N          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se