Jahapp.

.. det här blir då det sista inlägget tills jag får tillbaka det "orginala utseendet" på bloggen.

Dagen har till största del bara spenderats hemma. Tittade på fotboll :D, och simning (som bara är föööör tråkigt -.-). Sen vid två följde jag me mamii upp till stationen för hon skulle ta bussen till jobbet. Så då hade jag tänkt att köpa en tidning, men såklart hade dom ingen som jag ville ha så det slutade med att jag gick vidare till fannahandlar ist. Där köpte jag Frida tidningen och gick hem igen. La mig i soffan o kolla på fotboll samtidigt som jag bläddrade igenom tidningen. Sen blev det datan en stund innan träningen oxå. Vid kvart i sju cyklade jag till lina sen vidare till träningen. Kom hem sen vid nio. Och guud så ont jag har i mina lår! Nej nu har jag inge mer att säga, så jag säger väl godnatt. För snart tänkte jag försöka sleepa lite, för imorn äre en ny dag satt. ;D

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se