Lördag.

Vaknade vid kvart i åtta, av alarm och av att lollo ramlade ner på golvet, för att jag tydligen hade tagit för stor plats. sorry lollo (a' mittemot mig låg även johanna o frida. Anledningen till att vi gick upp så tidigt var att vi skulle till v-ås. Vi gick upp och åt frukost. Sen blev det fiiix, vid kvart över nio cyklade vi upp till tågstation där vi skulle med bussen tjugo i 10. Stod där och vänta i typ hundra år, men sen visades det att den bussturen var inställd pga strul me förare. Så då fick vi stå där ännu längre för att vänta på bussen som gick 10.40. det ända positiva med det, var att vi fick en gratis resa. Sen 10.40 kom äntligen bussen, vi gick sjklart o satte oss längst bak. Jag o johanna delade på de fem sätena allra längst bak, o lollo o frida tog två varsina precis framför oss. Sen väl framme i vås blev det shopping. Efter att ha gått i ngra butiker blev det luunch, då blev det donken o tjocka :) satt där ett bra tag innan vi gick till nya butiker, vid tre ungefär blev det glasspaus. frida o lollo gick till pressbyrån o jag o johanna gick till donken, haha. sen blev det ännu mera affärer, och när vi va på lindex o jag skulle betala me mitt kort, så funka de inte. Så sen när jag gick för att kolla hur mkt pengar jag hade på de, så hade jag 28,50 ;/ då ba häääärligt, det ska räcka hela september -.- sen när vi hade kollat på allt vi ville blev det till att gå tillbaka till pressbyrån o köpa godis, o jag hade bara en femma löst, så alla köpte godis för omkring tjugo, oh så kommer jag där med typ 10godisar för 4kr. han i kassan ba; det var lite. då känner man ju sig normal som köper lösgodis för 4spänn -.- efter det blev det donken igen, för att bara ta vatten o sitta o prata. Sen innan vi skulle gå till bussen behövde alla gå på toa, så då skulle vi gå där på donken, men då vare en pappa som typ stod o torka sin unge i rumpan me öppen dörr, fyyyyfan. så då sprang vi därifrån o gick till andra mcdonalds. gick på toa sen gick vi till bussen, då vi satt längst bak igen. Alla va ju trötta så det blev ju inte så mycket prat. frida somna ju tillochmed nästan (a' väl framme i enkpng åkte vi till mig för att vi skulle ta bort madrasserna o alla skulle ha sina saker, sen skulle dom hem o äta o jag med. Så det blev en lyckad dag i vås. Kom hem med en tjocktröja, en kofta, en tshirt, tre par örhängen, en sporttopp o en typ bikinibh.

På kvällen sen träffade jag johanna och lollo. stod utanför fannahandlarn o prata ett tag innan vi ringde nå tråkigt folk, som vi trodde skulle va kul. träffade dom o cykla runt på kängen ganska länge, blev ett snk me polisen oxå, haha. Vid tio cyklade vi hem sen. Då blev det sängen o kolla på tv nästan direkt, o då somna jag direkt, ha.

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se