Matildas födelsedag.

Nu ska jag försöka berätta om Matildas födelsedag, där jag, frida, johanna, felicia, lollo och linn spenderade dagen och natten. Vi kom dit vid två ungefär. Hon öppnade dörren och där stod vi (som är johanna lollo felicia och jag) sjöng tre lr fyra verser av jag må hon leva, när vi sen kommit upp med väskorna o så, började hon öppna sina presenter. Av oss, (som fortf. är johanna lollo felicia och jag) fick hon, en mini hårborste, handkräm i en miniförpackning, en hund med typ badskum, en sminkborste, en mugg & en skål med nån fågel på (glömt bort va de heter xD), fyra ljus, deoservetter och en tom&jerry figur xD sen blev det massa buus. Vid fem åkte jag hem för jag va tvungen att äta hemma o så för att fira minbror som fyllde 9 den 6/8. Sen blev det att åka tillbaks till matilda. Dom hade vart å köpt cider så självklart ville jag oxå ha det då, så då följde frida, johanna och lollo med mig dit. Köpte 2 cider och sen åkte vi tillbaks till matilda. Då blev det tårta ! :D en jättegod chokladtårta typ, med chokladmousse och daim och massa gott (: Senare på kvällen sen kolla vi på film, snake on plane, den var väl okej, lite äcklig bara. Sen blev det mer skoj och tillslut skrev vi massor på varandra oxå ;d så det var ingen som kom hem utan klottrande ben, mage eller armar xD senare på natten blev det yttliggare en film, die hard 4.0. Såg inte mer än kanske 10/15 min, sen somna jag. Vakna sen ngra gånger, med typ halva kroppen under matildas säng. xD för jag, felicia och johanna delade på en dubbelmadrass, vilket var väldigt trångt. Sen vid 12 vakna jag en sista gång och gick ut och satte mig vid johanna på matildas balkong tills alla andra vakna som var strax efter. Så mycket mer hände inte sen.
Tack för en super rolig dag+natt med mkt skratt med just er tjejer <3

btw, bilder kmr förmodligen imorgon.
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se