Onsdag.

Först och främst vill jag säga: Grattis lillebror, 9 år nu ;) <3 Sen vill jag oxå tillägga att jag ska bli bättre på att uppdatera. Men vi får väl se hur det går med det. Idag har jag iaf vart med lollo (: Det var stan som gällde. En present till bror (som ska bytas) och ett par flip-flops inhandlades av mig och lollo köpte ett minneskort till telefonen. En glass på torget blev det oxå och sjklart massor av prat och skratt. Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt och nött one tree hill, som alltid. Blev även en sväng till fannahandlarn, tja tjockiis. Imorgon bitti hade jag tänkt att ut och spring, om det inte regnar (: men vi får se hur det går, om jag orkar gå upp 9. Ni som känner mig vet hur morgontrött jag är (a)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se