Onsdag.


Sitter här och för över låtar till mobilen och för över bilder från mobilen till datan. Haha, har inget bättre för mig. Iaf, vaknade vid åtta imorse (tror jag), men eftersom jag har hemstudiedagar nu så försökte jag somna om. Gick inge vidare i den värmen som var i rummet. Tillslut halvsov jag iaf, gick upp sen vid tio för att äta frukost och fixa lite och så. Sen vid kvart i 11 åkte jag och mamii till min skola för att jag skulle ha utveckligssamtal. Satte upp mål för terminen och blablabla.. Tog väl ungefär en halvtimme kanske. Sen åkte vi till ö.b en sväng och sen coop för att handla. Kom hem vid tio i ett och då kokade jag lite nudlar (som smaka snusk!) till lunch. Sen vare dags för hemstudieuppgifterna. Gjorde dom två första uppgifterna som var att träna på gångertabellen upp till 10 sen rita ett fantasidjur och sen skriva en förklaring om hur den ser ut. Har två kvar som ska göras imorn så jag kan vara helt ledig på fredag. Vid tre åkte jag till bästavän. Tittade lite på One tree hill och sen åkte vi till stan. Kolla lite där, och jag blev shoppingsugen, men hade ju inga pengar me mig så inget handlades. Sen åkte vi tillbaka till henne och prata lite och satt lite vid datan. Sen åkte vi hem till mig för att jag skulle äta. Drog sen vidare till coop och köpte nå nacho cheese snacks och vidare till bästavän igen. Där blev det lite one tree hill. Sen massa prat och flummighet, haha! Vid halv tio åkte drog jag mig hemåt. Sen dess har det inte hänt nånting faktiskt. Ska väl lägga mig och lyssna på lite musik och så.

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se