Onsdag.

ÄNTLIGEN ÄR MIN DESIGN TILLBAKA ! :D

lyckades gå upp lite tidigare idag, vid 10. fixa lite och så sen vid 11 kom syyster hit (: prata en massa för vi har ju inte setts på typ, evigheter? Sen fick vi för oss att cykla, rakt fram cykla vi och tillslut hamna vi vid hamnen. Vi hade ju ingen aning om vad vi gjorde där så då drog vi till intersport ist. Titta lite sen åkte vi tillbaks hem till mig och laga lunch. Efter lunchen micrade vi marshmellows (stavning?) och kollade på OS. Precis när vi satte oss i soffan hände en liten olycka, smarta jag, tappar dosan i marshmellowsen så att hela den blev helt kladdig xD fast som tur var fick jag bort allt. Sen börja vi prata om grönan och tänkte dra dit nästa fredag me kanske ngra till ;) trevligt trevligt får vi hoppas att det blir. Vid strax efter fem mötte vi lollo och johanna och cykla upp till fanna ip, när vi väl var uppe där så visade dig sig att dom hade flyttat matchen till idrottsfältet, så då köpte vi lite godis i kiosken och cykla ner dit ist. Matchen slutade 1-1 mellan fanna bk p95 och håbo. Åkte hem och käka lite sen bar det vidare till johanna och sen idrottsfältet där vi sen mötte sara och spela fotboll. Efter ett tag kom lollo oxå :) Ringde ngra för att försöka få dom dit men dom vägrade så tillslut åkte vi upp till fanna ip och spela me dom ist. Kom hem nu för en liten stund sen och tänkte kolla på nån film sen försöka sova. Blir förmodligen tvungen att gå upp ganska tidigt imorgon för att hinna duscha och så innan jag lollo mams och ulla-britt åker till västerås o shoppar ;)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se