Sista dan.

Vid halv åtta imorse vaknade jag upp hos Johanna. Då gick vi upp och åt frukost och fixa oss. Kollade lite på OS oxå. Sen vid strax innan nio åkte vi upp till Sara. Var där vi nio och då hade hon precis gått upp, hhah. Sen spela vi lite spel. Vid halv 11 åkte vi till ica och köpte nudlar, sen drog vi hem till johanna och åt. Lollo kom oxå då. Sen åkte vi hem till mig och kolla på film. När filmen var slut kom även Felicia och Frida. Gjorde inget speciellt och nu ska jag snart platta håret, när frida har plattat hennes klart. Sen snart kommer även Matilda. Vid fem ska vi hem till felicia för att hon ska hämta lite pengar, sen ska vi käka pizza på torino. Btw, jag svarar inte på sms, min 6a är cp så ni får ringa om de e ngt ;)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se