Sista (riktiga) lovdagen.

Sista dagen har spenderats med tjejerna. På kvällen var vi ute och åt pizza på Torino. Sen blev det en liten sväng på stan också innan dom stängde. Jag kom hem vid halv 8 ungefär, skulle städa. Men jag fick med mig två filmtöntar, så dom gjorde mig lite sällskap och kollade på film medans jag städa. Men några ord fick dom ur sig iaf, som typ "AAAAAA". Vid kvart i nio åkte dom hem sen för jag skulle duscha. Efter duschen ringde jag bästavän och prata lite. Först i typ en kvart o då kom mamma o avbröt oss. För hon ville prata me mig. Sen efter en liten stund, som var en lång stund ringde jag tillbaks. Och då prata vi lite längre. :) Nej men nu hinner jag inte skriva mer för nu måste jag föna håret och sen blir det till att gå och lägga sig om man ska orka upp imorgon. Det är ju kanske inte så smart och försova sig första dan, haha. Men bli inte förvånade om jag skulle göra det :o Juste vi kolla lite på OS oxå. Fan va synd att Susanna Kallur rev i semifinalen.. Jag tycker att hon kunde ha vunnit och sen gått vidare till final och tagit OS-Guld. Haha, det hade vart bra. (:

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se