tjugotredje augusti.

Kom hem för kanske en halvtimme sen. Kvällen har spenderats hos Lollo<3 Vi möttes vid fannahandlarn runt sju och då hyrde vi två filmen och köpte godis. Vad filmerna hette kommer jag inte ihåg (hej dåligt minne xD). Efter som hon hade glömt sina nycklar där hon hade ätit och hennes föräldrar var kvar där. Så vi åkte dit och hämtade hennes nycklar, då fick vi även glass (: Sen åkte vi till Lollo och fixade lite innan vi kollade på filmen. Vid tio var filmen slut och då va jag tvungen att åka hem :/ fast filmen var bra iaf. Imorgon ska vi se nästa film vi hyrde, får väl hoppas att den är bra den me.
Nu sitter jag här och ska tanka hem lite låtar från tobbeno1.se. Är det nån mer än jag som inte kan ladda hem låtarba via de man ska klicka på? Mina filer blir ingenting, det står att dom är 0kb stora och det går inte lyssna på dom. HJÄLP MIG! Men har du samma problem som jag, hör av dig.

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se