Torsdag.

Vad vare jag sa, jag orkade knappast gå upp nio för att springa, så jag sov till halv 11 typ ist. Mycke skönare! Jag fick städa ist -.- Dammsuga mitt rum o fixa på lillatoaletten. Men det gick rätt fort. Sen vid två kom Lollo hit och vi bar vidare till stan, där vi skulle träffa Johanna och Felicia. Fast först gick vi till intersport för att jag skulle lämna tillbaka Andreas present. För jag hade ju vart så smart att köpa i vuxenstorlek -.- Haha. Sen gick vi vidare på stan i jakt efter presenter till Matilda, som fyller år i morgon. Och vi hittade lite saker, fast dom får ni höra om imorn, för hon kanske ser, haha. Matilda, Frida och Linn var oxå på stan, så när Matilda kom in på JC så tryckte vi ihop oss så att hon inte skulle se va vi hade köpt (a) haha, tuur att det bara var vi där då (; En glass (idag igen) blev det även. Jo och jag har normala kompisar, vad ska vi inte gå in på. Tss. Vid fyra drog alla hem till sig, slog in presenterna typ direkt, sen fick jag börja laga mat. Fixade sen till träningen. Vid tjugo i sju åkte jag till Johanna, där även Felicia va, för att sen åka upp till fanna ip. Kom hem från träningen vid 9, bakade kladdkaka. Haha, nej men min bror fyllde ju år igår, och han var inte hemma så vi ska fira honom imorn och sen på söndag får han gäster. Nu ska jag väl ev. nöta lite oth, för att jag har blivit beroende :o sen sova.

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se