Idag.

Skola idag då. Jag hatar skolan. Eller inte att träffa folket i skolan men annars. Usch. Har haft ont i huvet o allt. Men ett x antal skratt har jag fått. xD Efter skolan blev det till att möta Jossan vid tåg stationen. Sen cyklade hon, jag och maria till donken. Pratpratprat, skrattskrattskratt. Haha. Vid halv fem tror jag klockan var, drog vi oss hemåt. Då fixade jag lite till träningen o käka o sånt. Sen vid strax efter halv sju kom bästavän hit, då cyklade vi upp till fannaip för att träna. Gick faktiskt ganska bra, för en gångs skull. Nu sitter jag här och pratar med bv i telefon. Ska försöka sova tidigt idag oxå. Orkar verkligen aldrig upp på mornarna :o

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se