Bästavän.

sov ut till tolv idag, as skönt verkligen. sega som vanligt och efter ungefär en halvtimme orkade jag gå upp iaf (:
bruunch sen kom bästavän hit (: då drog vi till fannahandlarn och skulle hyra film men hitta ingen så vi köpte chips ist.
kom hem till mig igen, och tittade på film, bring it on again - in it to win it. det va rätt bra faktiskt (y' när filmen va slut bestämde vi oss för att cykla runt lite, slutade med att vi hamna hemma hos henne. där hände inte särskilt mycke, prata mest och så. sen vid tjugo i sex drog jag mig hemåt igen. ikv kommer det bara bli en hemmakväll med filmmyys.
hör av dig.
btw, grattis bea (:

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se