Bresse.

Idag blev det bresse med tjejerna, andra gången för i år (om man inte räknar med då när vi va me skolan) :o men har ju inte vart det bästa vädret sen va ju globall & dalecarlia satt ;) men iaf, vi cykla ut dit vid halv tolv (?) Det första vi gjorde när vi kom dit, va att hoppa i vattet. Varmt faktiskt (: Blev även mkt solande. Men sen vid kvart i sex cyklade jag och frida hem och dom andra stannade kvar. På hemvägen hade vi ju bäst samtalsämne, lr hur frida ;) ?
Nu sitter jag här, efter att ha nästan precis ätit. Kvällen kmr spenderas hemma med att nöta oth. Juste bror & pappa kmr hem oxå ;b och nu har jag inget mer att säga mer än att jag ska bli bättre på att uppdatera.

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se