Idag - Stan.

idag ska jag iaf inte uppdatera mitt i natten, vilket jag gjort på dom tidigare inläggen.
gick upp vid tio och åt lite, va sen tvungen att städa massor -.- fast jag gjorde det endast för att få lite pengar :)
fixa mig och väntade på att mina kära vänner, matilda och lollo skulle komma, och det gjorde dom tillslut.
drog ner på stan och inget inköp från min sida, det får vänta tills vås ;) men dom handla iaf.
vid tre tror jag att det var va matilda tvungen att åka hem för att de hade fått gäster så jag och lollo följde me henne till coop där vi sen gick in, för jag skulle ha lite gott tills ikv.
ikv kommer jag inte göra ngt speciellt allt faktiskt, så hör av dig om du vill ngt (:

N

Kommentarer
Postat av: martina

hehe okej =)

2008-07-18 @ 19:31:14
URL: http://smilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se