Inatt - idag.

Satt och prata typ hela tin inatt, fast sen blev alla tysta typ och felicia somna. Frida och johanna typ halvsov så det va ja och lollo som va vakna. Det va så tråkigt när alla va tysta, så jag fick för mig att berätta sagor, som jag hitta på xD men lollo dom va väl bra (; ? haha naaat. Sen blev det typ knäpptyst och kul o ligga o va vaken själv, så jag somna väl vid halv-kvart i sju. Halv tolv vakna vi sen, jag var den enda som var hur trött som helst, men jo vi gick upp och åt lite sen vare bara och gå ut till solen, gud så härligt, äntligen värme!  fick lite färg faktiskt (y' sen vid halv tre (?) åkte dom hem och jag gick o vila. Sen började jag nöta lite oth och tänkte fortsätta nu. Så hör av er.
Bilder från kvällen / natten kommer så fort jag har ork att lägga in i datan..

N


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig bästavän! <3

2008-07-24 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se