Sthlm.

Hann inte uppdatera igår för att jag sov hos matilda natten till igår och sen vare bara hem och fixa sen med tåget till sthlm. Iaf idag har jag städat massor hos farmor och sen vart på nå badställe me finaste svenska vattnet jag nånsin vart vid. Det var alldeles klart! ;o Om ni undrar vf jag har städat massa, äre bara för att få pengar (; haha. Imorn får vi se om jag hinner blogga nånting för jag kmr hem vid tolv sen måste jag duscha, fixa och packa. För sen drar jag och famljen ner till mormor och träffar myy cousins :D Så där blir jag borta över helgen för det kmr bli bl.a. kräftskiva. Men bilresan ner imorn kmr bli så tråkig så smsa mig? (:

N


Kommentarer
Postat av: matildath'

hur mkt pengar fick du då ? ;b<3 hehe älskar dej

2008-07-31 @ 20:20:06
Postat av: n-

300 faktiskt ;D

2008-08-04 @ 21:14:28
URL: http://assowliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se