Tisdag kväll.

Hann inte uppdatera det som hände igår kväll så tänkte göra det nu istället.
Efter jag hade ätit, mötte jag lollo och vi drog vidare upp till matilda. Där vare bara massor skratt, vid halv tio kanske kl va så bestämde vi oss för att åka ner till coop och köpa godis. Sen när vi skulle upp till matilda igen, tog det ganska lång tid, tjejer ni vet varför, för det kanske inte jag ska nämna här (; väl hemma hos matilda, då blev det ännu mer skratt, och jag kunde verkligen inte va still :o jag var verkligen superflummig, och sen när jag o lollo skulle hem där vid elva så kunde jag ju inte sluta skratta heller. haha, tack för en superunderbar, rolig kväll med er, tjejer! <3
sen när jag kom hem börja jag impulsstäda, haha, fast städa inte hela rummet dårå men ;)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se