Tisdag.

Hade ställt klockan på halv tio imorse, men nejnej, då orkar inte jag gå upp. Så gick upp vid typ nästan halv elva ist, bytte om och så. Mamma oh jag åkte till jc för att kolla rean, halva reapriset just nu ju. Provade säkert tusentals par jeans, asso seriöst jag gjorde de :o Slutade iaf med en vit tshrit och ett par svarta mjukiis shorts (bilder kanske kmr senare).
Åkte hem igen och åt lite, sen träffa ja lollo vid två nånting. Skulle köpa glass, tog nästan fan en timme ju (; men trevligt vare iaf. Efter glassen ringde vi matilduus y  fridaao så de sluta me att vi åkte upp till dom (: där blev det film och massa skoj som kanske inte bör nämnas här, eller vad tkr ni tjejer? ;) kom hem nu för lite mer än en halvtimme sen för att laga&äta mat. Sen snart tror jag att jag drar igen, för jag vill inte va hemma (; tralala, hör av er om det är nånting.

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se