Tröttast -.-

Sen klockan halv tio på morronen igår fram tills nu, har jag bara sovit ca. 1½ timme. Seriöst, jag håller på och somna. -.-
Så ikv får det bli en lugn hemma kväll me mamii efts. pappa o bror har åkt upp till norrland. Och så tänker jag sova tidigt, riktigt tidigt (: Sen jag kom hem ifrån bästav tidigare idag har jag inte gjort nånting, försökte sova men det gick inte :(
Imorn blire till att träffa lollosötnos :D:D <33 Sen på onsdag blire tjejerna här hemma hos mig, ska laga mat o massa myys bara. även då ska vi försöka va uppe hela natten, me redbull (uuschblää) oh allt.
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så att vi kan laga mat.
Hör av dig.

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se