Ett nytt försök..

efter snart en veckas uppehåll. Har börjat med en ny design, som just nu ser ut som ett helvete (iaf på min dator), det ändras ju inte heller! Sånt blir jag sur på! Men men, ska väl snart packa ihop some stuffs, för natten kommer spenderas hos Sara, får väl se vad vi hittar på ikv. Så någon mer update än nu blir det nog inte. Ska försöka slänga in en dagens låt nu innan gör packar.
Imorse fick jag iaf sovmorgon till halv nio pga skulle till tandläkarn klockan 10 så tyckte då att det var onödigt att åka till skolan på morgonen. Väl hos tandläkarn blev det till att laga det ena hålet. Fick bedövning ju så hade ingen känsel o kände mig alldeles uppsvullen resten av dagen, det släppte inte förns vid halv 3.
Nu ska jag antingen packa och byta om, eller så ska jag fixa lite med min design, a vi får se hur det blir.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se