Onsdag.

Nu tkr jag verkligen att det kan bli fredag :) för då blire tjejerna hemma hos lollo, som fyller år ! :D:D

men iaf, skolan idag då. jobbade matte hela förmiddan, sen blev det lunch, bläää. Efter det var det informationssak om kurserna. Astråkigt dårå.. Sen gick jag runt lite med folk, innan det blev idrott. Bytte om o så på magasinet, innan vi cykla till fagerskogen. Vilma sa att hon hitta, och det gjorde hon. Men det blev jue värsta omvägen -.- haha :) sen väl där, så skulle man springa, 2,5km x2. 5km totalt. Fast jag, my o vilma orkade inte de, så vi gick nästan hela vägen, förutom kanske första kilometern, kom väl i "mål", med tiden 47min -,- vi kunde ju ha gjort det lite bättre. aja. Sen sega i omklädningsrummet, o bg. Sen sluta, så åkte man hem ett tag. Stan med Matilda, Johanna och Frida, för att köpa presenter till Lollo :D Vad kan jag ju inte avslöja, för att då kanske hon läser här, tss. Vid sex, då vi hade köpt allt, var johanna tvungen att åka hem, så då gick vi andra till torino, för att käka. Blev kvar där till kanske halv nio? Trevligt hade vi iaf (A) följde sen med upp till matilda, och sen när jag o frida skulle åka sista biten tsm, träffar vi Jossan o Pauline, och grattis pauline som fyller år idag :) pratade en stund med dom, och sen for jag hem. Nu ska jag snart gå till säng o sova. Så jag kanske orkar gå upp liiiiite tidigare imorn bitti.
Puss godnatt :*

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0








Bloggtoppen.se